Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Artist IT'S YOURS MY FRIEND.Other/United States Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Core Membership
Statistics 108 Deviations 5,021 Comments 13,490 Pageviews
×

Newest Deviations

Activity


I chew ass evry day every day ecvery damn day



I WANNA DIE EVREY DAY EVRYR DAY EVERY DAMN DAY



AAAaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGAGAAHAHAAHAGGHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA






that was from my new death metal album which im totally making.,.,......



I should write a fanfiction



it will be shitty but im willing to do it
tghen die immediatelky afterwards.,... what do you say bouys.....
  • Listening to: MEMES
  • Reading: MEMES
  • Watching: MEMES
  • Playing: MEMES
  • Eating: MEMES
  • Drinking: MEMES
I chew ass evry day every day ecvery damn day



I WANNA DIE EVREY DAY EVRYR DAY EVERY DAMN DAY



AAAaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGAGAAHAHAAHAGGHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA






that was from my new death metal album which im totally making.,.,......



I should write a fanfiction



it will be shitty but im willing to do it
tghen die immediatelky afterwards.,... what do you say bouys.....
  • Listening to: MEMES
  • Reading: MEMES
  • Watching: MEMES
  • Playing: MEMES
  • Eating: MEMES
  • Drinking: MEMES

deviantID

RandomTacoLuver's Profile Picture
RandomTacoLuver
IT'S YOURS MY FRIEND.
Artist | Digital Art
United States
ehhhhh
i don't rly get on here much but whatever
i'm 17 and im in quite a bit of fandoms right now. current one being one punch man

i like to sin and wallow in God's disappointment
im a pretty queer motherfucker, and i like shitposting
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconmidnightcrystalumi:
MidnightCrystalUmi Featured By Owner Edited Jun 8, 2015  Hobbyist Digital Artist
It's funny in how some bronie's over react and act immature.

the fan base is half a joke :lol:

I have no problem with you trolling them, i approve of the trolling Thumbs Up 
Reply
:iconrandomtacoluver:
RandomTacoLuver Featured By Owner Jun 8, 2015   Digital Artist
yeah man, like i think the dudes who honestly just love the show are great. if im being totally honest, me trolling those guys was actually a dare? just to see how some fans react, and well... i guess im off to troll the homestucks lol
Reply
:iconmidnightcrystalumi:
MidnightCrystalUmi Featured By Owner Jun 8, 2015  Hobbyist Digital Artist
some fan bases tend to over react, i don't dare go near the five nights fan base.

Mac is someone i used to watch, i had to lol at his call out journal. 
fan's need to calm down. 

It's like the fan base forgets there are troll's out there or people who just muck around. 

I like the show as well , but the fan base? eh not so much.
I left about a year ago. glad i did.
Reply
:iconrandomtacoluver:
RandomTacoLuver Featured By Owner Jun 8, 2015   Digital Artist
oh yeah man, the fnaf fanbase is something i'm going to avoid.... for the time being... but yeah dude, honestly i would apologize but holy shit i was literally in tears from how much i was laughing. i feel that my attempt just shed some light on how not to react to a troll? going on and just blocking me and hiding all of my comments just added fuel to the fire. then there was the callout post, and one dude literally took the time to make another call out post accusing me of being an art thief?? honestly they were just as bad as me. now, see, if op were to talk with me reasonably, i probably would have left him alone and apologized. but he didnt. so in short, i dont hate mlp, i actually used to watch it for a while and it was great, but man... 10/10 would probably do this again.
Reply
:iconbrucetehfluffyfox:
BruceTehFluffyFox Featured By Owner Jun 7, 2015  Student Digital Artist
Thanks for the 40 Points.
Reply
:iconrandomtacoluver:
RandomTacoLuver Featured By Owner Jun 8, 2015   Digital Artist
yeah man, i was just being a douche lol. im fixin to leave this site anyways so :P
Reply
:iconpalaceofchairs:
PalaceOfChairs Featured By Owner Nov 10, 2014  Hobbyist Digital Artist
WOAH HEY THANK YOU FOR DONATING THAT ONE POINT!!!!! I never thought anyone would & I love u
also you seem really fricking cool and SO IS YOUR ART !! give me a high 5
:iconbrohugplz::iconoldschoolownedplz::iconletmehugyouplz::iconsupertackleplz:
:iconcdilinkplz:
:iconpoopiesplz:
sorry if this wa,s excessive i just woke up and there is youtube poop on top of the page also
Reply
:iconrandomtacoluver:
RandomTacoLuver Featured By Owner Nov 11, 2014   Digital Artist
YOU ARE SUPER DUPER WELCOME MAN :iconomgcryplz:
I was actually really surprised no one had bcuz ur really hella man ngl

also WOW THANKS *high fives u back* ur art is really nice and I just fhgkjhf
I checked your page again and I saw I wasn't WATCHING YOU AND I THOUGHT I DID MANY MOONS AGO UGHGJH

oh no bro its fine B) and yes, youtube poop gives me strength
Reply
:iconoddno1ishere:
oddno1ishere Featured By Owner Oct 21, 2014
Thank you for the attention. 
Reply
:iconrandomtacoluver:
RandomTacoLuver Featured By Owner Oct 22, 2014   Digital Artist
oh np man, I liked your sculptures a lot c:
Reply
:iconsirmrwillims:
SirMrWillims Featured By Owner Oct 21, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks for faving!:la: I really appreciate it!:D
Reply
:iconrandomtacoluver:
RandomTacoLuver Featured By Owner Oct 21, 2014   Digital Artist
np bromigo, ur art is hella sweet ;D
Reply
:iconsirmrwillims:
SirMrWillims Featured By Owner Nov 2, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks brah :happybounce:
Reply
:iconrandomtacoluver:
RandomTacoLuver Featured By Owner Nov 4, 2014   Digital Artist
np bruh u3o
Reply
(1 Reply)
:iconsampixeler:
SamPixeler Featured By Owner Oct 21, 2014  Student General Artist
Thanks a lot for the :iconfav3dplz:
Your art is pretyy awesome >w<
Reply
:iconrandomtacoluver:
RandomTacoLuver Featured By Owner Oct 21, 2014   Digital Artist
oh youre welcome!
thank u so much tho, but I really like your art too :D
Reply
:iconsampixeler:
SamPixeler Featured By Owner Oct 21, 2014  Student General Artist
Thanks Q u Q
I really appreciate your comment
Reply
:iconrandomtacoluver:
RandomTacoLuver Featured By Owner Oct 21, 2014   Digital Artist
aw np bruh :iconmingplz:
Reply
:iconscared2dream:
Scared2dream Featured By Owner Oct 19, 2014   General Artist
Thank you for adding "Movie Night with movies" to your favorites!
Reply
:iconrandomtacoluver:
RandomTacoLuver Featured By Owner Oct 19, 2014   Digital Artist
youre welcome :iconbrohugplz:
Reply
:iconcheesycorn:
Cheesycorn Featured By Owner Oct 18, 2014  Student General Artist
Thanks for watching! :iconpapmingplz:
Reply
:iconrandomtacoluver:
RandomTacoLuver Featured By Owner Oct 18, 2014   Digital Artist
no problem :D


(Petra was the one that was telling me about you and after I finally checked your art out, I was shocked at how unappreciated you are. You draw very well! :iconblushplz:)
Reply
:iconmaxxcrow:
MaxxCrow Featured By Owner Oct 12, 2014  Student General Artist
Happy Birthday! :iconcakeplz:
Reply
:iconrandomtacoluver:
RandomTacoLuver Featured By Owner Oct 13, 2014   Digital Artist
thank :')
Reply
:iconmaxxcrow:
MaxxCrow Featured By Owner Oct 13, 2014  Student General Artist
You're welcome. X3
Reply
Add a Comment: